Jälgi meid:
info@carsrental.ee

Renditingimused

KKK

Mida teha, kui autoga juhtub liiklusõnnetus?

Kui liiklusõnnetuses on inimvigastusi, siis tuleb kindlasti ühendust võtta päästeteenistusega numbril 112 ja/või politseiga numbril 110. Alati peale õnnetust tuleb helistada ka meie infonumbril, et saaksime tekkinud olukorda hinnata ning anda edasised juhised kuidas sündmuskohal käituda. Üldjuhul tuleb liiklusõnnetus kohapeal vormistada, täita vastav sõiduki kahjuavaldus (avarii blanketid on olemas kõigis meie rendiautodes kindalaekas), võtta teise osapoole kontaktandmed (kui teine osapool on tuvastatav) ning vastavad allkirjad. Kui võimalik, siis pildistage kohapeal kohene õnnetuse järgne situatsioon, et hiljem oleks kindlustuses lihtsam seletada tekkinud olukord. Samuti rõhutame, et mitte mingil juhul ei tohi enne sündmuskohalt lahkuda, kui mõlemad osapooled on avaldusele märkinud oma allkirjad, et oleks täpselt teada, kes oli süüdi (kui see on kohapeal võimalik). Kui kohapeal ei õnnestu asjaosalistega kokkuleppele jõuda, kes oli antud liiklusõnnetuses süüdi, siis tuleb kindlasti kohale kutsuda politsei, kes fikseerib õnnetuse.

Mida teha, kui autoga juhtub tehniline rike?

Kõigil meie rendiautodel on 24 tundi ööpäevas toimiv TASUTA autoabi. Võtke palun ühendust meie infonumbril, organiseerime sõiduki pukseerimise lähimasse margi esindusse. Kui sõiduki rikke kõrvaldamine võtab aega rohkem kui 5 tundi, siis organiseerime rentnikule asendusauto.

Kas rendiautot saab rentida algaja juhiloaga?

Meie ettevõttes ei ole võimalik autot rentida juhil kelle on algaja juhiload.

Kas rendiautoga tohib sõita maastikul?

Ei, meie rendiautodega ei tohi sõita katteta teedel või teedel, mille pinnas või seisund võib ohustada auto velgi, rehve, keremehhanisme ja/või -detaile. Täpsemalt saate tutvuda meie renditingimustega siinsiin .

Kas sõidukis tohib suitsetada?

Ei, meie rendiautodes ei tohi suitsetada. Vasatava tingimuse rikkumisel on ette nähtud leppetrahv 200€.

Kas autot on võimalik rentida ka ainult üheks suunaks?

Hetkel meil ei ole võimalik rentida sõidukit ainult üheks suunaks.

Kas autoga tohib sõita väljapoole Eesti piire?

Autoga tohib väljapoole Eesti piire sõita ainult rendifirma kirjalikul loal Euroopa Liidu riikidesse – sellekohane märge tehakse rendilepingule enne rendiperioodi algust, kuhu märgitakse kõik riigid kuhu soovitakse sõita.

Kas lisaks autole on võimalik rentida lisavarustust?

Jah, meie lisavarustuse valiku ja hindadega saate tutvuda siin. Kuna lisavarustuse hulk on piiratud, siis seda saab broneerida ainult koos autoga.

Kas rendilepingule on võimalik lisada täiendavaid juhte?

Jah, rendilepingule saab lisada kuni kaks lisajuhti, mis on TASUTA. Üle kahe juhi lisamine rendilepingusse on ainult erandjuhtudel.

Kas auto on võimalik väljastada / tagastada ka lennujaamas, sadamas, soovitud aadressil?

Jah, lisatasu eest väljastame ja tagastame auto Teile sobivasse kohta – lennujaama, sadamasse, soovitud aadressile. Sõiduki broneerimisel valige lihtsalt sobiv väljastamise või tagastamise koht või märkige see lisainfo lahtrisse.
Rentides sõiduki vähemalt 3  päevaks on väljastus/tagastus Tallinna kesklinna piires TASUTA.
Täpsemalt antud teenusete aja ja hindade kohta on võimalik lugeda siit.

Kas auto välipesu ja kuiv sisepuhastus on hinnas sees?

Jah, auto välipesu ja kuiv sisepuhastus on rendi hinnas sees.

Mis on sõiduki keemilisepuhastuse tingimused?

Kui rendisõiduk vajab tagastamisel keemilist puhastust, siis maksab see teenus lisaks 100,00€

Kas läbisõidud on piiratud?

Jah, hinnakirjas toodud rendihinnad on piiratud läbisõiduga. Läbisõidupiirangud on järgmised:

* Sõiduautod: läbisõidupiirang 300 km / päevas, kuid mitte rohkem kui 3000 km rendiperioodi või ühe kuu (30 päeva) jooksul

* Väikebussid/kaubikud: läbisõidupiirang 400 km / päevas, kuid mitte rohkem kui 4000 km rendiperioodi või ühe kuu (30 päeva) jooksul

Kui palju tuleb läbisõidu ületamisel juurde maksta?

Lubatud läbisõidu ületamisel maksab iga kilomeeter 0,2 € / km.

Kuidas broneeringut saab tühistada?

* Kui olete meile saatnud kinnitatud sõiduki broneeringu mille staatus on OOTEL, siis seda broneeringut on võimalik tühistada, saates selle kohta meile maili info@carsrental.ee või helistada.

* Olles tasunud broneeringu eest 20% ettemaksu või kogu rendisumma ja soovite sõiduki broneeringu tühistada, siis selleks tuleb saata meile mailile vastav avaldus info@carsrental.ee, et soovite soovite tasutud summat tagasi saada.

* Kõik ettemaksu summad tagastame rentnikule avalduse alusel, kui rendi alguseni on jäänud aega rohkem kui 24h

* Kui rendiperioodi alguseni on jäänud vähem aega kui 24h ja soovitakse broneering tühistada ning ettemakstud summa tagastamist, siis kanname tagasi 80% makstud summast.

* Suveperioodil (01.06-01.09) me ei tagasta ettemakstud summasid

Kas auto saab ennetähtaegselt tagastada?

Jah, auto võib tagastada ka ennetähtaegselt. Selleks võtke palun ühendust meie infonumbril. Ettemakstud rendisummat ei tagastata, kui pole kokku lepitud teisiti. Kui summa tagastamine on kokku lepitud, siis arvestatakse renditasud ümber vastavalt tegelikule rendiperioodile vastavalt antud sõidkuki hinnakirjale.

Kuidas autot broneerida?

Auto broneerimiseks märkige meie kodulehel esilehel OTSI VABA AUTO soovitud rendi algus ja rendi lõpp kuupäevad ja kella ajad. Peale väljade täitmist klikake nupule OTSI.

Peale seda kuvatakse Teile kõik soovitud perioodil vabad sõidukid eraldi autoklasside kaupa. Leides omale sobiva sõiduki, klikake nupule BRONEERI AUTO.

Sõiduki broneerimisel tuleb läbida 5 astet:

* Valida sobiv rendiauto
* Väljastus/tagastus koht ja kellaaeg
* Lisavarustus
* Rentnik
* Broneeringu saatmine või online pangas tasumine

Peale nende astmete läbimist on võimalik saata broneering ilma tasumata meile üle kontrollimiseks või koheselt tasuda rendisumma läbi pangalingi.

Olles sõiduki broneerimisel läbinud 5 astet ja kinnitanud broneeringu on võimalik valida 4 tegevuse vahelt, klikates soovitud nupule.

SAADAN ANDMED KONSULTANDILE –  klikates sellele nupule, jõuab Teie kinnitatud sõiduki broneering meieni ja süsteemis jääb broneeringu staatus OOTELE. Meie rendikonsultant võtab Teiega ühendust ja täpsustab andmed. Seda nuppu soovitame kasutada siis kui ei soovi kohe teha panga-lingilt makset ja soovite broneeringu üle täpsustada.

SOOVIN ARVET MAILILE – klikates sellele nupule, jõuab Teie kinnitatud sõiduki broneering meieni ja süsteemis jääb broneeringu staatus OOTELE. Saadame Teile rendiarve PDF formaadis broneeringus märgitud mailile. Pärast arve tasumist kinnitame Teie broneeringu.

SOOVIN TASUDA 20% ETTEMAKSU –  klikates sellele nupule avaneb Teile panga link, kus saate valida oma kodupanga ja sisse logida. Meie süsteem arvutab välja 20% kogu sõiduki broneeringu summast ja saate selle mugavalt tasuda interneti panngas.

Pärast tasumist tuleb Teile teade, et 20% ettemaksu summast on tasutud ja sõiduki broneering on kinnitatud. Saadame Teie mailile PDF formaadis rendiarve. Ülejäänud 80% summast saate tasuda kohapeal (kaardiga või sularahas) või tasuda pangaülekandega enne rendi algust.

SOOVIN TASUDA KOGU SUMMA –  klikates sellele nupule avaneb Teile panga link, kus saate valida oma kodupanga ja sisse logida ja saate tasuda kogu rendisumma.

Pärast tasumist tuleb Teile teada, et sõiduki broneeringu summa on tasutud 100% ja sõiduki broneering on kinnitatud. Saadame Teile mailile ka PDF formaadis rendiarve.

Kuidas arvestatakse rendiperioode?

Üks päev on 24-tunnine periood, üks nädal on 7-päevane periood ning üks kuu on 30-päevane periood.

Kui vana peab olema, et autot rentida?

Lepingule kantavad juhid peavad olema vähemalt 21. aastased ning vähemalt 2-aastase sõidustaažiga.

Meie ettevõttes ei ole võimalik autot rentida juhil kelle on algaja juhiload.

Mis dokumendid peavad rentimisel kaasas olema?

Auto rentimisel tuleb esitada kehtiv juhiluba (juhiloa kehtivust kontrollitakse Maanteeameti avalikult kodulehelt), isikut tõendav dokument (st ID-kaart või pass) ning sobiv pangakaart (krediitkaart või sobiv deebetkaart).

Mis on nädalavahetusepakett?

Nädalavahetusepakett on soodne võimalus rentida auto alates reede kella 17.00-st kuni esmaspäeva 9.00-ni.
Kodulehe sõidukikaardil on nädalavahetuspaketi hind hinnakirjas märgtud lühendiga NV.

Kuidas saab rendi eest tasuda?

Rendi eest on võimalik tasuda kohe peale sõiduki broneeringu kinnitamist, kus rendisumma on võimalik tasuda kohe otse pangalingilt. Peale tasumist saadetakse rentniku mailile tasumist tõendav pdf formaadis arve. Sõiduki broneeringu kinnitamiseks tuleb minimaalselt tasuda 20% ettemaksu rendisummast.
Ülejäänud rendisummat on võimalik tasuda sõiduki väljastamisel sularahas, deebet-ja krediitkaardiga. Pangakaardiga saab tasuda kõikjal, kus on GSM-mobiililevi, kuna kasutame mobiilset makseternimali.

Kas kindlustused on rendihinna sees?

Rendihinnad sisaldavad kohustuslikku liikluskindlustust, kasko avariikindlustus (omavastutus 350€ – 600€) ja varguskindlustust (omavastutus 15% sõidukihinnast).

Kui suur on tagatisraha?

Tagatisraha / deposiidi suurus sõltub autost, rendiperioodi pikkusest ja kliendist. Väikeklassi autode puhul on tagatisraha suurus tavaliselt 300€ – 400€, suuremate autode puhul 500€-600€.

Miks on tagatisraha / deposiit vajalik?

Tagatisraha / deposiit on üldjuhul sama suur, kui avariikindlustuse omavastutus. Tagatisraha annab nii rentnikule kui ka rendifirmale kindluse, et õnnetuse puhul on tagatud vähemalt kindlustuse omavastutuse summa.

Kas rentimiseks on vajalik pangakaart?

Jah, tagatise / deposiidi broneerimiseks on vajalik pangakaart. Sobivateks kaartideks on Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, Visa Electron. Kahjuks ei sobi Maestro kaardid.

Kas tagatisraha võib jätta ka sularahas?

Ei, kahjuks sularahas tagatised ei sobi.